/ Roadtrip NY → LA 2014 /

16 aug - Grand Canyon

 I fredags var vi och kikade på Grand Canyon. Det var svårt att ta in hur stort det är. Det såg ungefär ut som det gör på bilderna på riktigt - man tror att man sitter framför en greenscreen och har valt berg som bakgrund. Men maffigt var det, fina bilder blev det och svindel fick man när man kollade ner dem 1830 meterna ;-)
 
 
 För mer bilder från USA klicka på kategorin USA 2014 - New York till Los Angeles (högst upp till vänster på inläggen eller uppe till höger under kategorier)


 
#1 / / louise:

Det är helt otroligt jag saknar USA så när jag ser dina bilder :)

#2 / / Ninni - Vimsiga mamman:

Så härliga bilder :) vackert

#3 / / Sabina:

Otroligt fint men blir nästan höjdrädd själv när jag ser er så nära kanten! :P

Svar: Man var höjdrädd när man stod där. Ett felsteg och du trillar rakt ner i ett närmare 2 KILOMETER djupt hål :o
j. lovisa

#4 / / Stickan!:

Väldigt vackra bilder :-)

#5 / / Emilia:

Coolt och fina bilder! =)

#6 / / Malin:

Gud så häftigt det ser ut! :D

#7 / / Emilia:

Vilka härliga bilder! Och ditt hår är sååå fint! Kram :)

#8 / / Tanja:

Där har vi också varit. Helt overkligt vacker är det!

#9 / / Jessica:

Så vackert!
vad modiga ni är som är så nära kanten!!

#10 / / Elina:

Ser ju verkligen helt makalöst ut!

#11 / / När Annie fotograferar i USA:

Åh, så kul! :-) Längtar tills vi ska dit! Bor i USA sedan en månad ungefär och vi har just köpt bil. Det ska bli så kul att kunna åka på sådana äventyr!

Svar: Vad häftigt! Vart bor du och vad gör du här? 😊 Det finns allt i ett och samma land. USA är fantastiskt
j. lovisa

Det ser så häftigt ut!

#13 / / SSANNAALICIA :

Det ser underbart ut! *.*

#14 / / Robex Lundgren:

finna bilder

#15 / / Erika:

Åh vad häftigt! Någon gång ska jag också ta mig dit :)

#16 / / Amani:

Wow så sjukt fint det ser ut! Drömmen är ju verkligen att åka dit en dag!

#17 / / FRIEDA:

Nu fick jag genast lite reseinspiration :)

#18 / / Josephine:

Men ååh så vackert! Ett måste att besöka om man är i närheten eller gör en roadtrip! :) har ni sett filmen 127 hours? Tänker ltte på den när jag ser bergen.

#19 / / Julia :

Wow! Måste ha varit en häftig känsla att vara där. Men jag undrar alltid när jag ser såna här bilder om det är så ödsligt som det ser ut eller om det är massa turister som springer runt bakom, hur är det?

#20 / / Camilla:

Häftigt, vill också åka dit! Hat så bra!

#21 / / Cornelia:

Vilken upplevelse!! Vill verkligen åka dit.

#22 / / Matilda Danielsson:

Åh har varit precis här!! Häftigaste ever :D

#23 / / Sofie:

Så underbara bilder!

#24 / / Venice:

Helt otroligt att det finns såna platser på våran jord. Att man inte besöker om oftare!!